Snag a Button


Get your own Digital Clock

Thursday, November 4, 2010

.::Tmpat saYa suKa pegi biLa stRess::.

2,3 hari nie asyik xdapat tido...
dont know why...huhuhu...
semenjak dua menjak ni saya da jatuh hati dgn ikan-ikan kat tasik Unimas nie...
kalau rasa stress jew, mesti ingat diorang...
hati saya akan jadi tenang bila datang sini...


love bridge
seronok tengok gelagat mereka makan...
tengok pokok-pokok yang menghijau n langit yang membiru...
dapat hirup udara yang segar....
cantik kan...tenang jew...=)
biasa saya akan turun lepas solat subuh...
maybe dalam 6.15 macam 2 la...
then kalau ade pape makanan dalam bilik...
 saya bawak la...
untuk dijadikan bekfast ikan2 kat tasik 2...=)

makanan tok diowang...
bila diorang bau makanan...
banyakla yang akan timbul dipermukaan air...

ngah tunggu saya bagi mamam...=)
ada yang besar...ada yang kecik...
yang kiut pown ade..
lalala...(◕‿◕✿)

banyak kan ikan...???
time 2 la masing2 berebut nak amik makanan...
saya suka bagi sikit2 makanan...
sebab kalau bagi saiz besar2 nanti ikan yang kecik xboley mamam...
mesti ikan besar yang dapat ngap dulu...
kesian ikan kecik...he...=)

No comments: