Snag a Button


Get your own Digital Clock

Sunday, November 7, 2010

.::my buRpdaY (6 noV 2010)::.

alhamdulillah,bersyukur ke hadrat Ilahi...
saya masih diberi peluang untuk bernafas...
tanggal 6 nov 2010, genaplah umur saya 21 tahun...
da bertambah usia setahun...
perubahan demi perubah harus saya lakukan...
untuk menjadi seorang insan yang berpegang teguh pada agama...
untuk menjadi insan yang berjaya dalam kehidupan...


ateh, saya, achik n acu
ateh, along, saya n acu
special thanks to along, achik, acu n ateh...
coz bersama saya sepanjang hari...
celebrate burpday saya...
1st, tepat jam 12...
diorang berpakat baling bedak...
habis satu badan...he...
xmarah pown, gembira sesgt...
diowang bagi chocolate...thanks kowang....

my burpday cake
keesokannya kitorang pergi jalan2 sekitar Kuching...
petang 2 kami celebrate burpday kat Waterfront...

sweet 21...da makin tua...=)
kami beli Chocolate Indulgence kat Secret Recipe...
best sgt coz da lame xmamam...

potong kek
jemput makan
tapi satu pembaziran da berlaku coz kek 2 banyak xabes...
bayangkan 5 org nak akan kek 1kg...mane la abes...
next time kalau nak celebrate burpday, nak beli kek biasa je la...

kek yang xabes
pas makan, kitorang jalan2...
mcm da xtahu nak buat pe...
then kitorang pon decide pergi seberang sana...


ngah tunggu perahu sampai
 kitowang naik perahu pergi ke seberang...

perahu ni la kitorang naik
solat kat sana...
sempat berjemaah dgn penduduk kat kampung 2...
lama sesangat xberjemaah...

surau yg kitorang berhenti utk solat
seingatnya,last berjemaah masa puasa dulu...
haiyh, ape la nak jadi ngan saya ni kan...

cantik kan
penduduk kat sini tersgt la baik...
maybe raya haji nanti, kami nak beraya kat sini...

bergambar kenangan
 lastly...
saya nak ucapkan terima kasih pada yg wish burpday saya....
taun ni xramai yg wish burpday kat fb...
coz saya hide kan burpday saya dari pengetahuan umum...
esp yg wish kat hp 2...thanks sesgt tau...
korang masih ingat burpday saya...
(sis, ckien, munirah, along, emma, pgie)
really appreciate it...
am n ejat...also thanks...
tau depan xnak hide lagi...sedih...
coz xramai yg wish...he...=)



2 comments:

Sarah and Faiz said...

sedapnya kekkk !
hepi belated bufday izzah :)

budak cekelat said...

happy besday to you.happy selalu yah :)