Snag a Button


Get your own Digital Clock

Wednesday, November 3, 2010

.::caNnoT sLeeP::.

actually da tito pukul 10 tadi...
tapi tetibe terjaga...
dont know why...takowt...???
xla...hari nie xrasa takowt pun walau rumet xde....
maybe sebab terlalu penat sampai xboley titow kowt...
agaknye la...hehehe...
2 hari duduk atas kerusi mengadap lappy...
xsempat sgt nak beradu...
akibatnya pinggang saya rasa sikit2 sakit...
ingat nak mamam painkiller...tapi kengkawan marah..
diowang ckp jngn slalu mkn...
takowt nanti da xberkesan kalau da slalu amalkan...
so, saya tampal jew plaster...=)
xpo pown sebab kesan terhantuk kepala semlm...
(xde kaitan pn rasanya...he...=))
pening sesgt sampai xnampak lampu..
akibatnya benjol kepala sampai skrg...
haiyhhhh...
tetiba pepagi buta nak touching2 pulak...
rumet xde..so layan perasan sengsorang...
time ni plak tetiba teringat kat sume insan tersyg...
naNny, muMmy, pi, siBlinGs, dak ngaDe...
xsabar nak balik semenanjung...
kalau la saya boley buat wish  n ianya boley jadi kenyataan...
ape yg saya nak wish...???
saya nak balik ganu sekarang jugak...
please...please...please...
hukhukhuk...=(

No comments: