Snag a Button


Get your own Digital Clock

Friday, December 3, 2010

Hari2 sebelum balik ke semenanjung

alhamdulillah...
tanggal 26/11/2010...
saya da selamat sampai di bumi trg...
seronok sesgt coz da lama xblik kan...

punya lah semangat saya nak balik, seminggu sebelum balik semenanjung...
saya da start pack barang2...
excited sesangat...he...
1st nampak mcm skit je brng2...
alih2, bila da settle pack sume brng...
mak aiyh...banyak kali jugak nak kena angkut bawak masowk stor nie...


saya duk blok A aras 1...
tempat simpan brng pulak dkat stor B aras 1...
sempat la 7 kali naik turun tangga...


stor pulak bukak pkul 8 sampai 10 malam...
so, kena cepat2 la...
malam 2 tido bilik along coz esok takowt xterbangun plak...
nak kena naik bas pukul 0730 pagi pegi Kuching International Airport...
mlm 2 ntah nape xboley tito...
dah puas pejamkan mata...tapi xlena2 jugak...
sampai la dgar azan suboh...
maybe sebab excited sesgt nak balik...he...

jam 0820, saya da terpacak di KIA...
flight saya pukul 1505...
kira2 7 jam jugak la saya membeku di KIA...
alhamdulillah flight kali nie just delay dalam 20 minit mcm 2 je la...
perjalanan dari KCH ke KUL ambil masa dlm 1 jam 45 minit...
sempat la mamam Bukhari Chicken Beriani & Iced Lemon Tea...


lebih kuwang jam lebih lebih2 cam 2 la saya selamat sampai di LCCT...
flight seterusnya jam 2000...
kebetulan ada jugak budak unimas sowang 2 nak balik trg jugak...
so saya tunggu sama2 ngan dye la...nama dye Umi...baik jugak...
sempat la bertukar2 no hp...coz 4 hb nanti terkebetulan kami naik flight yg sama lagi...

lebih kurang jam 2100 saya sampai di airport Trg...
my aunt (cek ani) yg dtng amik...
malam 2 hajatnya nak titow umah cek ani...
tapi memandangkan umah dye ade ramai org coz mak dye sakit...
so saya tido umah mummy...
b4  pegi umah mummy...
kitowang pegy mamam dulu coz abang cek ani buat open table...
cantik kedai 2...ala2 umah orang dulu2...
boleh nampak masjid kristal plak 2...
kitowang mamam ikan kerapu stim, ikan bakar, ketam masak merah, sayur goweng...
keesokannya, saya balik dungun...yeayyyyy...

3 comments:

JRY The Boonto said...

cuti sem ke? gua pun cuti gak hahaha

Aida Azryn said...

whoa! ikan bakar! 0_o

zuhanismohamed said...

selamat pulang ke kampung halaman :)