Snag a Button


Get your own Digital Clock

Wednesday, April 20, 2011

Pameran Rumah Tradisional

Sempena HAri Keusahawanan hari 2 Kolej sakura ada buat Pameran Rumah Tradisional...
actually saya xde la rasa mcm nak pegi sgt tngok...
tngah syok2 tido kat bilik, tetiba dgr ada org ketuk pintu bilik...
ingtkan housemate, rupanya student yg dtng jual tiket tuk Pameran rumah Tradisional ni...
tanya diorang...brapa harga...??diorng ckp RM 1...
hurm, ok la...kesian jgk diorg ni smpai snggp dtng bilik ke bilik semata2 nk jual tiket...
then saya pergi la ngan housemate saya...
ili & fiza...
alang2 da masuk nak la pakai baju2 tradisional Sarawak ni...




kamek mcm Sarawak x...???=)


Ni adalah antara makanan tradisional Sarawak...

Ulat Mulong pown ada jugak kat pameran nie...
geli sgt tngok masa dye gerak2...


saya xtahu la mcm mana org blh mkn ulat ni...
eeeiiiyyyyy, kalau saya la mmg xsnggp nk mkn...





No comments: