Snag a Button


Get your own Digital Clock

Monday, March 14, 2011

Takoyaki Yang Best

Mingu lepas & 2 minggu lepas, saya teramatlah sibuk...
boleh dikatakan slalu jugak la berkampung di CAIS...
CAIS 2 ape...???CAIS 2 sebenarnya library...
nak tahu lebih lanjut sila google k...
hehehe...
hurm,so kitorang kan slalu la bawak stok makanan mcm gula2, choki2 n bla bla bla coz bila da dtng cais malas nak keluar pi cari makanan...
jauh kowt...
nak dijadikan cerita, ada satu hari 2 kitorang beli stok sikit sgt...
beli keropok goweng je...
lapar, lapar, lapar...
hurm,kena keluar jugak ni pi cari makanan...
kebetulan Alamanda ada buat bazaar...
so achik ngan ateh pergi la...
saya...???saya tunggu dekat CAIS...jaga barang2...he...
saya order sushi...
tibe2 ateh kol ckp shushi xde...
then tanya nak mkn pe...diorng nk beli takoyaki, so saya ikowt diowang la...


bila diowang balik, kitowang pown mamam la takoyaki bersama2...


actually ni 1st time mkn...
sgt2 best...seriouslly...


ada sotong plak kat dlm 2...


im not lying otew...hehehe...


ateh
achik

No comments: