Snag a Button


Get your own Digital Clock

Saturday, May 5, 2012

.::Anna gadis yang rajin::.

mesti korang geli kan ngan tajuk entry nieyhhh...
hahahahaha

nak tahu tak nape Anna cakap Anna ni rajin...??
cuba korang tengok kat bawah nieyhhh...
banyak kan baju Anna basuh!!!!!
semua basuh pakai tangan otew...
hahahaha



lebih kurang 3 baldi juga la baju Anna basuh malam tadi...
penuh satu line ampaian nieyhhh....
kepada rumet-rumet yang ku sayangi,
sorry k coz da penuhkan ampaian nieyh...
heee...



actually ni first time Anna basuh baju sampai tiga baldi sekaligus
biasanya bila baju da penuh satu baldi, Anna terus basuh
nak dijadikan cerita...
minggu lepas, tangan Anna terkena shaver


Anna terpotong kuku Anna sendiri...
ganas betul Anna ni kan...
dan sebab tu jugak la
baju Anna jadi bertimbun-timbun
tapi sekarang, Alhamdulillah da makin ok...
da xsakit da...
lepas kejadian tu, terus trauma dengan shaver... (~_^)

1 comment:

Faris Adli said...

ooo..saya dah tahu kenapa pempuan kalau pegi u bawa banyak beg..banyaknya baju awak!! baju yg saya bawa utk pakai u tak sampai 2 baldi :-)