Snag a Button


Get your own Digital Clock

Wednesday, April 20, 2011

Menang Kuiz Sempena Engineering Week

Tengah syok jengjalan kat bazaar budak2 engineering ni, tetiba nampak ada diorng buat kuiz n teka jumlah gula2....
diorang ckp kalua nak join xpyh bayar pown, so ape lagi...
saya pown mencuba la nasib...
kalau yg gula2 tu, hentam je la...
yang kuiz 2 dye buat crossword puzzle n kena hntr b4 pkul 2...
aiyh, ada 3 jam lagi...
soklan dye berkenaan engineering la...
bila tngok jew kertas 2...mak aiyh...
bapak susah...
nasib baik ada 2 org housemate yg dari fakulti kejuruteraan...
so, saya minx tlng ngan diorng je la...
pandai x saya...???he...=)
finally, siap n saya pown hntr...
2 hari lepas 2 ada org hantar msg bagitahu suruh dtng ke bazaar utk amik hadiah...
dye bagitahu saya menang hadiah saguhati utk kuiz...
yeaaaaaaaayyy...


Ni la hadiah yg saya dpt...
voucar makanan dari My Chicken




No comments: