Snag a Button


Get your own Digital Clock

Monday, March 14, 2011

Pizza Pizza Pizza

Ari Jumaat ri2 kitowang kira mcm da merdeka la skit coz semua asment, kuiz, labtest, midterm da settle...
actually bukanlah semua 2 bermaksud whole semester...just yg kena hantar ikowt due date dye la...hehehe...
petang 2 along, ateh n achik ajak kuor pi Desa Ilmu...
ajak pi mamam pizza...
saya on je la memandangkan perut da berkeroncong...
mcm2 lagu da boley dgar...
diorang naik bas pkul 4...
saya naik bas pkul 4.30...
saya pi lewat skit...
maybe dalam 4.45 saya sampai kat Kampus Barat, then ktowang pown gerak pegi Desa Ilmu n terus menuju ke Pizza Hut...
kesian kat Along time ni coz dye puasa...


sanggup teman adeq2 dye mamam...
thanks a lot along...
hurm, so kitorang ber3 je la yang mamam...


saya order chicken with garlic pizza, ateh, triple chicken pizza n achik, chicken massala pizza...


mmg kenyang gile la pas abes makan...



erghhhhh, sampai sedawa...hehehe...



sem ni baru 1st time kitowang pegi pizza...
xmcm sem lepas...
sem ni kira bagus skit coz kurang makan fast food...
kurang kew...???kurang sit dari sem lepas kowt....hehehe...

1 comment:

Qamaruls said...

huhu kalau dulu2 la kan..
piza large tu saye makan sorg jer..
hahaha.. skrg mkn byk gak lagi..
tpi 4-5 keping jer.. sikit je kan.. hehe