Snag a Button


Get your own Digital Clock

Tuesday, March 8, 2011

Menang Giveaway...Yeayyy...

Assalamualikum...
1st of all, saya nak ucapkan jutaan terima kasih kerana da memilih saya sebagai salah seorang pemenang untuk GA...
happy sesangat coz tengahari tadi jumpa kak effa (staff FCSIT)  kat luar lobby FCSIT...
tetiba dye bagitahu mcm ada surat utk saya,dye suruh saya pegi check dekat pejabat...
dlm hati da agak da, mesti hadiah GA 2 yg sampai coz hari 2 saya bagi alamat UNIMAS...


actually ni adalah hadiah ke3 n ke4 sepanjang saya join GA...
alhamdulillah, rezeki berpihak utk saya kali ni...


jom tengok ape yg saya dapat...
tadaaa...


cantik kan card dye...ni kali ke2 saya join utk GA ni...
1st 2 xdpt, 2nd...???baru dpt...
tenkiu tenkiu tau...he...
dye siap bagi ucapan lagi...terharu sgt...


honestly , saya tesgt suka card ni...dah la envelope dye warna pink...tomei sgt...
kompom saya akan simpan sbgai kenangan...
xmungkin saya conteng card ni...sayang sgt...he...
jom tengok hadiah satu lagi pulak...


saya dapat setem korporat sambutan jubli intan tentera laut diraja malaysia...
cantik...
yang ni pown saya akan simpan leklok...
setem ni pown saya xkan guna...nak jadikan dye sebagai kenangan...


jutaan terima kasih sekali lagi...
terima kasih daun keladi, len kali bagi lagi...
lalala...=)


hurm, da lama xjoin GA...coz kat Kolej Sakura da hampir 2 bukan xde internet connection...hukhukhuk...

No comments: