Snag a Button


Get your own Digital Clock

Wednesday, October 27, 2010

.::pRom niTe FcSiT at Riverside Majestic Hotel::.

ma 1st dinner kat sarawak niE...
excited...???biasa jew...
act mmg xnak pegi...
taPi da ckp 1st year student are compulsary...haiyyyyyhhh...
saya pegi la jugak...
tapi xde la sampai menyesal...oTew jeW...=)
dye buat dinner kat Riverside Majestic Hotel...
hall dye mmg cantik la...
cantik kan...=)
 kitowng naik bas pukul 5 pi sana...awal kan...
majlis 2 bermula pukul 7...
kira kitowang bersiap kat sana la...means mekap n solat maghrib kat sana la...
smentara tunggu yang lain2 datang...
sempat lagi saya snap pic dlm bas...he...

muka yang xmekap lagi...=)
sampai je kat majestic...
kitowang pegi ke level 5...nak g bersiap n solat...
dinnner kat level 3...

muka bawu pas mekap...lalala...=)
 da settle sume,kitowang pegi level 3...
biasanya saya hantu bergambar...
tapi kali ni x...
why..???
bcoz,kali saya pakai baju reuse...
baju raya taun lepas punya...kantoi...=)

along, angah n acu...=)
kami dapat table "W"...
malam tu ada cabutan bertuah...no saya "W03"
tapi saya xdapat...
xbertuah kowt...hE...=)


hurm, xnak cite panjang...
pas dgar ucapan dari prof nara, n madam hazlini...
kitowang terus pegi amik makanan...
lapa tau...
xmamam pown tengahari...

best-best...=)
apa yang saya nak puji...
makanan dye mmg best...ayam dye best...
daging bakar dye best...daging masak merah best...
udang goweng best...sume la best...
yang paling best...ikan cencaru dye...
sepanjang duk kat sini...ni la 1st time mamam ikan cencaru...
masakan ikan cencaru 2 lebih kuwang cam kat semenanjung...perghhhh...

xpndg kiri kanan dah...=)
dessert...???
yg ni xpayah ckp...kalo pegi hotel..ni la yg paling saya suka...
sume best...tapi cepat abes...
ade jugak yg saya xdapat amik...
hukhukhuk...
cedih boley x...???=(
jom minum...=)
bila pewut da kenyang...mula lah sesi bergambar skit ngan lecturer...
kitowang amik gambar ngan...
 mr phang, madam hazlini n miss sara...

miss sara
hurm, then saya buat ngade2 saya...
saya ajak dean amik gambar skali..
yang lawaknye...saya ajak dye buat peace...
dye mmg sporting abes...pas je amik gmbr...dye ckp kat saya...
saya da jadi cam budak2...he...=)

prof nara buat peace jugak...=)
pas bergambar ngan lecturer...
kitowang adeq-beradeq plak amik gambar...he...

along, saya, acu, achik n ateh...=)
along, saya, acu, ateh n fiza...=)


last but not least...
hobi yg saya xboley nak elakkan kalau pi hotel...


amik gambar lam ladies room...
da mcm wajib pulak...
saya suka amik gambar kat sini sebab...
CANTIK...
he...=)


pukul 12 kowt, kitowang balik semula ke kolej masing2...
hurm, sewonok la jugak dinner kali ni walaupun baju reuse...he...
makanan dye best...tapau boley x...???
lalala...=)
tapi yang sedih skit...
gelang saya hilang time nie...xtahu hilang kat mana...
gelang yang mummy bagi masa saya form 4...
da lama saya pakai...
xsangka skunk da hilang...=(